Παναθηναϊκός AKTOR: Η πρώτη ανάρτηση του Γιαννακόπουλου μετά την παρουσίαση του Ομπράντοβιτς

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς παρουσιάστηκε το μεσημέρι της Δευτέρας (22/06) από τον Παναθηναϊκό AKTOR, με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο να βρίσκεται δίπλα στον Σέρβο προπονητή στο πάνελ που στήθηκε στο T-Center.Λίγη ώρα μετά το τέλος της παρουσίασης, ο ισχυρός άνδρας της “πράσινης” ΚΑΕ ανέβασε story στον προσωπικό λογαριασμό του στο Instagram, για τα στάδια που πέρασε το “τριφύλλι” την τελευταία τριετία. Σε αυτό αναφέρει πως το 2024 κατέκτησε τη EuroLeague, το 2025 μετέτρεψε το κλειστό του ΟΑΚΑ σε στολίδι, ενώ το 2026 επέστρεψε ο Βασιλιάς, εννοώντας τον Ζοτς.Μάλιστα, το story κλείνει με την ατάκα “τα καλύτερα είναι μπροστά μας”, δίνοντας το σύνθημα της επόμενης ημέρας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

capital business center
ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ
ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ
COWORKING SPACE
COWORKING SPACE
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΔΡΑ
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΔΡΑ

Τελευταία Νέα

Σχετικές δημοσιεύσεις