Ακολουθώντας το συγκινητικό post του Σακίλ, η Μπέριλ ΜακΚίσικ ευχαρίστησε με τη σειρά της τον κόσμο του Ολυμπιακού, αφού κλείνει ένα μεγάλο κεφάλαιο για την οικογένειά της.Αναλυτικά όσα έγραψε η σύζυγος του Αμερικανού γκαρντ:“Ευχαριστώ όλους όσους έγιναν κομμάτι της διαδρομής μας στην Ελλάδα. Και ένα ευχαριστώ στους καταπληκτικούς οπαδούς του Ολυμπιακού. Θα μας λείψετε όλοι”.





