Ο Βόλος ήταν η κυριακάτικη (28/6) στάση στην περιοδεία του τροπαίου του 14ου πρωταθλήματος της ΑΕΚ. Οι Θεσσαλοί Ενωσίτες έδωσαν βροντερό παρών στο Άγαλμα Ελευθερίας στην παραλία της πόλης και δημιούργησαν ατμόσφαιρα… Original.Στο σημείο βρέθηκαν μικροί και μεγάλοι φίλοι τους Δικεφάλου για να δουν από κοντά το τρόπαιο που σήκωσε η ομάδα του Μάρκο Νίκολιτς, να φωτογραφηθούν μαζί του και να στήσουν «κιτρινόμαυρο» πάρτι, όπως όταν έρχεται η ΑΕΚ στην πόλη.




