Ο Ολυμπιακός υποδέχτηκε το απόγευμα του Σαββάτου (27/6) λίγο μετά τις 16:00 τον Μπάλσα Πόποβιτς, ο οποίος έφτασε στο αεροδρόμιο “Ελ. Βενιζέλος” για να αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση ώστε να περάσει από ιατρικές εξετάσεις και κατόπιν να υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας με τους ερυθρόλευκους.
Με το που πάτησε το πόδι του στην Ελλάδα ο 26χρονος Μαυροβούνιος κίπερ έκανε και τις πρώτες του δηλώσεις στους εκπροσώπους του Τύπου, εκφράζοντας τον ενθουσιασμό του για τη νέα σελίδα που ανοίγεται στην καριέρα του και χαρακτηρίζοντας τον Ολυμπιακό ως έναν ευρωπαϊκό γίγαντα.
“Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που είμαι εδώ. Ο Ολυμπιακός είναι ένας γίγαντας της Ευρώπης και είμαι ενθουσιασμένος που θα αγωνιστώ μπροστά σε αυτούς τους οπαδούς. Νομίζω ήταν το ιδανικό τάιμινγκ να έρθω εδώ, μετά από μία τέλεια χρονιά πέρυσι για μένα να αγωνιστώ τώρα για τον Ολυμπιακό.






