Παρελθόν αποτελεί και επίσημα από τον Ολυμπιακό ο Σακίλ ΜακΚίσικ, με την ΚΑΕ να ανακοινώνει το τέλος της συνεργασίας τους το μεσημέρι της Πέμπτης (25/6) μετά από επτά χρόνια.Οι Πειραιώτες με ένα όμορφο VIDEO στα social media αποχαιρέτησαν τον Αμερικανό, γράφοντας χαρακτηριστικά στην ανάρτηση: “Από το πρώτο του κάρφωμα με τα κόκκινα και λευκά μέχρι το τελευταίο του στον τελικό της Ευρωλίγκας, στην πορεία προς την κορυφή της Ευρώπης. Επτά χρόνια πίστης, πάθους και αφοσίωσης. Ένας αληθινός μαχητής του Ολυμπιακού, πάντα έτοιμος να δώσει τα πάντα για την ομάδα. ΜακΚίσικ σε ευχαριστούμε για όλα. Θα είσαι πάντα ένας από εμάς”.Δείτε το σχετικό VIDEO




