Μέσω ανακοίνωσης η ΚΑΕ Ολυμπιακός αποδέσμευσε τον Κώστα Αντετοκούνμπο.Η «ερυθρόλευκη» ΚΑΕ ευχαρίστησε τον Έλληνα σέντερ και του ευχήθηκε τα καλύτερα για τη συνέχεια της καριέρας τους. Ο Κώστας Αντετοκούνμπο θα συνεχίσει την καριέρα του στον Άρη, όπου αγωνίστηκε πέρσι δανεικός στην ομάδα της Θεσσαλονίκης.Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ολυμπιακού:«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Κώστα Αντετοκούνμπο και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του».




