Ανήμερα των γενεθλίων του (22/6) ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος παρουσίασε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς, ο οποίος επέστρεψε στον Παναθηναϊκό.Μάλιστα, αμέσως μετά τη συνέντευξη Τύπου και την αποχώρησή του από το T-Center οπαδοί του Τριφυλλιού συγκεντρώθηκαν έξω από το γήπεδο και τού τραγούδησαν το “Χρόνια Πολλά”.




