Σακίλ ΜακΚίσικ: “Ο Ολυμπιακός θα είναι πάντα κομμάτι μου”

Ο Σακίλ ΜακΚίσικ έκανε μια συγκινητική ανάρτηση στο Instagram την Τετάρτη (24/6) για να αποχαιρετήσει τον Ολυμπιακό μετά από επτά χρόνια.Αναλυτικά η ανάρτηση:“ΕΠΤΑ ΣΕΖΟΝ. ΜΙΑ ΦΑΝΕΛΑ. ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ.Ο Πειραιάς μου έδωσε κάτι περισσότερο από μια ομάδα. Μου έδωσε μια οικογένεια.Σας ευχαριστώ που με αγκαλιάσατε από την πρώτη μέρα και κάνατε την Ελλάδα το σπίτι μου και της οικογένειάς μου. Οι αναμνήσεις, τα πρωταθλήματα, τα Final Four και κάθε στιγμή με τα κόκκινα και λευκά θα με συνοδεύουν για πάντα.Για επτά σεζόν φόρεσα με υπερηφάνεια το νούμερο 77 και έδωσα τα πάντα για τον σύλλογο, την πόλη και τους οπαδούς.Ό,τι κι αν φέρει το μέλλον, ο Ολυμπιακός θα είναι πάντα κομμάτι μου.Σας ευχαριστώ από καρδιάς.Ολυμπιακός για πάντα”.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

capital business center
ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ
ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ
COWORKING SPACE
COWORKING SPACE
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΔΡΑ
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΔΡΑ

Τελευταία Νέα

Σχετικές δημοσιεύσεις