Η 10η Μαΐου είναι μία ιδιαίτερη ημερομηνία για τον πλανήτη λόγω της Γιορτής της μητέρας και όπως είναι λογικό τα μηνύματα αγάπης προς τις μητέρες όλου του κόσμου είναι αμέτρητα.Φυσικά, ο κόσμος του ελληνικού ποδοσφαίρου δεν θα μπορούσε να μείνει αμέτοχος σε αυτό το όμορφο κλίμα μέσω διάφορων αναρτήσεων που έχουν γίνει από συλλόγους, με τον Ολυμπιακό να είναι μεταξύ εκείνων που φρόντισαν να δείξουν τα όμορφα συναισθήματά τους προς τις μητέρες.Αυτό το έκανε μέσω VIDEO που δημοσιεύτηκε στους λογαριασμούς του στα social media όπου παιδιά των Ακαδημιών του δίνουν όμορφες ευχές διανθίζοντάς τις με ζωγραφιές, με το μήνυμα της ερυθρόλευκης ΠΑΕ να είναι το ακόλουθο:“Σε όλες τις υπέροχες μαμάδες που μας στηρίζουν σε κάθε μας βήμα! Χρόνια πολλά μαμά!”.




