Ο ΠΑΟΚ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στο “Γ. Καραϊσκάκης” (10/05, 19:30) για την 4η αγωνιστική των playoffs της Stoiximan Super League.Ο Ραζβάν Λουτσέσκου δεν είχε στη διάθεσή του τον Χόρχε Σάντσες, ο οποίος αντιμετώπισε ενοχλήσεις στη μέση και τέθηκε νοκ-άουτ από το ματς με τον Ολυμπιακό.Αναλυτικά η ενημέρωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ:“Ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της ομάδας για την εκτός έδρας αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό για την 4η αγωνιστική των Play Offs της Stoiximan Super League 2025-26.




