Η περιοδεία του τροπαίου της ΑΕΚ συνεχίζεται και τη Δευτέρα (22/06) βρέθηκε στο Αίγιο. Εκεί το παρών έδωσαν πολλοί φίλοι των κιτρινόμαυρων που το γιόρτασαν και έβγαλαν μια φωτογραφία με την κούπα που κατέκτησαν οι παίκτες του Μάρκο Νίκολιτς.
Φωτογραφίες από τους φίλους της ΑΕΚ στο Αίγιο:









