Η προετοιμασία του Παναθηναϊκού συνεχίστηκε την Πέμπτη (25/6) το πρωί στο Άπελντοορν. Το βάρος έπεσε στο build up και στα τελειώματα.H ανάρτηση του Παναθηναϊκού:“Με πρωινή προπόνηση στο Άπελντοορν συνεχίστηκε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού ενόψει της νέας σεζόν. Το πρόγραμμα ξεκίνησε με προθέρμανση και στη συνέχεια το βάρος έπεσε στην ανάπτυξη παιχνιδιού από την άμυνα (build up) και στα τελειώματα. Η επόμενη προπόνηση είναι προγραμματισμένη για την Παρασκευή το πρωί”.




